Game storming ?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Inmiddels ben ik vier jaar werkzaam als concept ontwikkelaar op het gebied van applied games (games met bedrijfsmatige toepassingen) en ik zie meer en meer initiatieven ontstaan om het (zaken-) leven doelgerichter, uitdagender en vooral ook leuker te maken! Zo viel een jaar geleden mijn oog op het boek '' - spellen voor vernieuwers en veranderaars. Omdat ik inmiddels ook zelf weer aan het schrijven ben geslagen ben ik het gaan lezen en ik was blij verrast!

Het is zowel interessant voor 'starters' als 'gevorderden' in het veld van 'applied games' en 'gamification'. Het laatste is nogal een hype sinds 2010 en naast heel veel foute (reclame-matige) voorbeelden ontstaan er ook steeds meer goede voorbeelden van de inzet van games en game-mechanieken binnen non-game context (= gamification). Mocht je nou niet van het lezen van boeken houden, dan is er goed nieuws! Sunni Brown - een van de drie schrijvers van Game storming komt naar Nederland! Business Models Inc organiseert een Game storming event waar je bij kunt zijn.

Het is onderdeel van een 'driedaagse game design' in Amsterdam waarbij de Dutch Game Garden ook ingeroepen is met hulptroepen in de vorm van 10 gamestartups die assisteren bij de conceptontwikkeling. Tijdens de workshop leer je hoe je door het toepassen van game mechanieken tijdens workshops en brainstorms sneller en creatiever tot innovatieve concepten komt voor producten, diensten en business.

Lijkt het je leuk om er 6 juni bij te zijn? Reageer dan op dit bericht waarom jij geïnteresseerd bent in de toepassing van games binnen jouw organisatie! We verloten onder de reacties 1 kaartje voor de workshop Gamestorming met Sunni Brown op 6 juni in Amsterdam t.w.v. 795,-. Als je zeker wilt zijn van een plek op het event, schrijf je dan direct in!

Ik zal zelf ook naar het event en verloot mijn boek ;Laat met je merk spelen&;">'Laat met je merk spelen' onder de 10 eerste - inhoudelijke - reacties van Molblog-lezers!

Meer informatie over het event en inschrijven vind je !

Iedereen die eerst meer wil lezen over toepassingen van games als marketingmiddel verwijs ik graag naar mijn eigen .

Advertentie
advertisement
Advertentie