Verruimend

Donderdagochtend: drukte en stress op Utrecht Centraal. In de coupé van de trein naar Amsterdam hangt wasgoed. Zeker kleding van een natgeregende zwerver, is mijn eerste reactie. Ik waan me in een studentenhuis. In de trein. Op elk kledingstuk zit een briefje:

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

"Reacties zijn belangrijk - verruimend@yahoo.co.uk".

Ik mail 'verruimend'. Het antwoord:

"Het project is bedoeld als eye-opener. Mensen bevinden
zich veelal in een constante herhaling van patronen waardoor we al snel niet meer stil staan wat er om ons heen gebeurt. De trein is hier een goed voorbeeld van. Door de actie zijn hopelijk veel patronen - al is het maar voor even - veranderd en mensen misschien
bewust geworden van hun omgeving. 'Reacties zijn belangrijk - verruimend@yahoo.co.uk' is een verwijzing naar de doelstelling.
Het karakter van het project is spontaan en ludiek van aard en gezien de positieve reacties zullen er na deze test waarschijnlijk meer acties volgen. Alles kan zolang alleen het dagelijkse ritme schade oploopt."

Communicatie op z'n mooist.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie