Chris Zegers en Maryam Hassouni maken een roadtrip voor Zwitserleven

Bureau ARA wil laten zien dat je onbezorgd kunt genieten met een goede financiële planning

In de nieuwe campagne van pensioenverzekeraar Zwitserleven geeft bureau ARA een nieuwe invulling aan ‘het Zwitserlevengevoel’. Bereikbaarheid, realisme en beleving staan centraal. Het Zwitserlevengevoel (dat trouwens ook in de Van Dale staat) is in deze campagne een roadtrip.

Een mooie reis is bereikbaar
In de video’s zie je hoe Zwitserleven-ambassadeur Chris Zegers op reis gaat. Tijdens deze roadtrip kruist het pad van Chris regelmatig dat van actrice en Emmy Award-winnares Maryam Hassouni. In de campagne laten ze niet alleen zien hoe leuk reizen is, maar benadrukken de hoofdpersonen ook hoe bereikbaar zo’n reis is. De bestemmingen en ervaringen, zoals de woning waar ze verblijven, zijn bijvoorbeeld via AirBnb te boeken voor je eigen roadtrip.

Onbezorgde toekomst met een financiële planning
Jeroen de Graaf, directeur merk en communicatie van Zwitserleven, vertelt wat de boodschap is: ‘Een financieel onbezorgde toekomst is mogelijk met een goede financiële planning. Om je langetermijndoelen en dromen te verwezenlijken is het belangrijk dat je nu alvast nadenkt over je inkomen voor later. Met Maryam introduceren we een nieuw persoonlijkheid die de jongere doelgroep aanspreekt en hun financiële bewustzijn vergroot.’

De nieuwe actie bestaat uit tv- en bioscoopcommercials en online video. Verder zie je de campagne terug in het magazine Straks en via berichten op Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram en YouTube.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie