Dames met geld

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

, onderdeel van het Amerikaanse Citigroup, denkt een belangrijke bron te hebben aangeboord: vrouwen.

Uit onderzoek blijkt onder andere dat vrouwen langer leven dan mannen en mede daardoor het risico lopen hun pensioengelden te 'overleven', 50 procent van dames ouder van 65 jaar langdurige verzorging nodig zullen hebben en dat 87 procent van hen (gedeeltelijk) eigenaar is van een huis.

Kortom, volgens Citigroup zijn er voldoende vrouwen die belangrijke financiële beslissingen nemen om er een aparte dienst voor op te zetten.

Ja, begrijpelijk. Maar dan de campagne...
Met als:
- "You're one of a kind. Is your financial plan?"
- "That smile would go great with a financial future."
- "You look like a million bucks. Does your retirement account?"

Bij de lancering waren ook straatteams bestaande uit jonge dames aanwezig om
deze voor vrouwen bestemde bank op te hemelen.

Ceo is Lisa Caputo, ex-persdame van Hillary Clinton, ex-communicatievrouw van Disney en voormalig vice-president communicatie van CBS.

Zou ze haar goedkeuring hebben gegeven aan de campagne?

Vrouwen worden in de campagne namelijk helemaal niet serieus genomen, maar stereotype neergezet als consumenten met een fixatie op uiterlijk.
Moet haast wel door mannen bedacht zijn, die campagne...

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie