Reckitt verslaat FMCG 'usual suspects'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Las net uitermate interessant artikel op over het succes van Reckitt Benckiser.

Zij zijn voor meeste marketeers veel minder zichtbaar. Bedrijven L'Oreal, Unilever en P&G staan veel meer in de spotlgihts. Toch verslaat Reckitt ze op bijna alle vlakken. Zo behalen zij dit jaar 10% organische groei.

Moeten alle marketing boeken worden herschreven? Die staan immers bomvol met cases van de andere partijen. Zij waren de sexy FMCG partijen, met de mooiste merken. Verliezen zij hun glans?

Wat vinden Molbloggers? Is dit een teken aan de wand van deze marketing tijd? Of komen de L'Oreals, Unilevers en P&Gs weer terug als koning keizer admiraal?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie