The Story Lab brengt Tattoo Trippers naar de internationale markt

The Story Lab, het content bureau van Dentsu Aegis Network, lanceert samen met Talpa en Tuvalu Media, een nieuw tv-format: Tattoo Trippers, waarin twee beroemdheden samen een reis maken en een betekenisvolle tatoeage laten zetten. The Story Lab, mede-eigenaar van de internationale rechten, zal deze show onder de naam Travel Ink, naar de internationale markt exploiteren.

Tattoo Trippers

Talpa TV introduceerde het programma vorige week tijdens hun programmapresentatie. Tattoo Trippers wordt geproduceerd door Tuvalu Media en in Nederland uitgezonden door Veronica. Monica Geuze en Kay Nambiar zijn de eerste namen die bekend zijn gemaakt door SBS. Zij reizen samen af naar Japan. De eerste uitzending wordt uitgezonden op 25 januari 2018.

In elke aflevering gaan twee beroemdheden gezamenlijk op avontuur en krijgen ze het meest memorabele aandenken ooit: een betekenisvolle tattoo door een lokale tattookunstenaar. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een authentieke tebori-tattoo uit Japan of een tribal tattoo uit Thailand. Alles is mogelijk. Gedurende de reis nemen BN’er ons mee in de afwegingen die worden gemaakt bij de keuze voor een tattoo.

Samenwerking The Story Lab, Talpa en Tuvalu media

Erik de Winter, Head of The Story Lab, over de samenwerking: “We zijn trots op deze samenwerking. Het is de volgende stap in onze strategie waarbij we niet alleen de distributie van een format voor onze rekening nemen maar ook als investeerder optreden en de internationale exploitatie op ons nemen.”

Emiel Neervoort, Managing Director Tuvalu Media: “In het veranderende medialandschap werken wij graag samen met partners als The Story Lab. De nieuwe vorm van samenwerking helpt ons om nieuwe merken te bouwen en groter te maken. Niet alleen binnen Nederland maar ook internationaal.”

Remco van Leen, directeur content Talpa TV: “Tattoo Trippers is een goed voorbeeld van een nieuw business-model waarmee we nieuwe content kunnen creëren en uitzenden. Een samenwerking tussen zender, producent en mediabureau die vanaf de tekentafel de handen ineenslaan. Wij kijken daarom met plezier en spanning uit naar de lancering van Tattoo Trippers bij Veronica.”



 




 

The Story Lab is onderdeel van Dentsu Aegis Network (DAN). DAN is één van de grootste internationale netwerken van media-, marketing- en communicatiebureaus. We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. Gezamenlijk werken we aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten. Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland.

Advertentie