Vernieuwend wijnconcept slaat aan

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In Utrecht is vorige week alweer de derde winkel van geopend. In Amsterdam waren er sinds april en mei dit jaar al twee actief, maar het doorslaande succes heeft de wegen ook tot buiten de hoofdstad laten leiden. En daar zijn we blij mee!
Het principe is tamelijk eenvoudig. De ontiegelijke hoeveelheid, smaken en varianten die wijn ons biedt worden door middel van proefpanels teruggebracht tot 150 soorten. Deze worden weer ingedeeld in 'slechts' negen categorieën. Zo houdt je uiteindelijk drie soorten rood, drie soorten wit, bubbels, zoet en rosé over. En blijkbaar werkt het, gezien het tempo van uitbreiden.

De winkel in de Utrechtse Burgemeester Reigerstraat is volgens Grapedistrict zelf direct ook de mooiste. Opvallend is het op z'n minst, met de negen (categorie)kleuren en de verder trendy en strakke inrichting. Ook is natuurlijk het gehele assortiment online te bestellen. Maar het unieke zit 'm toch vooral in de twee leukste features: je mag als onwetende klant mee proeven en selecteren om te komen tot de uiteindelijke selectie op het schap en daarna begrijp je ook nog wat je koopt. Hoef je jezelf tenminste niet zo uit te sloven (tekst, mimiek) tijdens het selecteren van je wijntjes. Ik pas in ieder geval volledig in de doelgroep en ga snel een aanschaffen!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie