255 goede doelen strijden om de NRC Charity Awards 2012

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

255 goede doelen hebben zich dit jaar ingeschreven voor de NRC Charity Awards 2012. Alle deelnemende uitingen zijn vanaf vandaag te zien op de . Het publiek en een vakjury kiezen ieder een winnaar.

Klik afbeelding voor een vergroting.

Dit jaar stond deelname open voor alle goede doelen die staan ingeschreven bij Kennisbank Filantropie. ‘Wij ondersteunen dit jaar met de NRC Charity Awards nog meer goede doelen bij het bereiken van bestaande en nieuwe donateurs, vrijwilligers en ambassadeurs,’ aldus Jan van der Marel, directeur-uitgever van NRC Media. ‘We zijn heel blij dat ons initiatief zoveel enthousiasme oproept, bij goede doelen en hun reclamebureaus.’

De publieksprijs wordt uitgereikt aan het goede doel dat volgens het publiek de mooiste, de meest duidelijke of meest indrukwekkende advertentie ingestuurd heeft. Iedereen die via de site nrccharityawards.nl een stem uitbrengt, maakt kans op een iPad2. Stemmen kan tot 15 september a.s, ook via de mobiele website en iPad.

De vakjuryprijs wordt na twee ronden toegekend. In de eerste ronde selecteren Jan van der Marel en Peter Vandermeersch (hoofdredacteur NRC Handelsblad) 24 inzendingen die worden gepubliceerd in doordeweekse edities van NRC Handelsblad, in de periode van 14 augustus tot en met 14 september 2012. Een vakjury, met onder andere cabaretière Claudia de Breij en hoofdredacteur Adformatie Theo van Vugt beoordeelt vervolgens in de tweede ronde de advertenties op vormgeving, het gebruik van beeld, de kracht van de boodschap en de impact.

De winnaars van zowel de vakjuryprijs als de publieksprijs worden op 21 september 2012 bekend gemaakt. Zij mogen dan hun NRC Charity Award in ontvangst nemen en ontvangen daarbij advertentieruimte in NRC Handelsblad en nrc.next ter waarde van maximaal € 300.000.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie