Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

f007263b-7755-5a09-9d3c-49141bcba724

Lees meerLees minder
  • placeholder
    Blog / 16 July 2012 - 13:03

    Theo gaat weg

    Volgend jaar ben ik 25 jaar actief in de vakjournalistiek. Het grootste deel van die tijd draaide om marketing communicatie en marketing. Ik vind dat een buitengewoon leuk vak. Creatief, afwisselend, en met heel veel inspirerende mensen. En nu ga ik weg.

  • placeholder
    Customer experience / 10 July 2012 - 8:38

    255 goede doelen strijden om de NRC Charity Awards 2012

  • placeholder
    Design / 9 July 2012 - 7:41

    Intomart GfK neemt Evidens over

    Intomart GfK heeft de activiteiten overgenomen van Evidens onderzoekdiensten BV.

  • placeholder
    Craft / 5 July 2012 - 7:00

    Meest Wakkere Inhaker van EK voetbal: Heineken

    We willen er eigenlijk niet zo veel meer over horen, maar toch is de meest Wakkere Inhaker in De Telegraaf, Sp!ts en het online netwerk van TMG weer gekozen. Ruim 1.500 lezers hebben de afgelopen weken meer dan 100 inhaakadvertenties beoordeeld op attentiewaarde, originaliteit, waardering en de koppeling met het EK. Net als bij het WK voetbal 2010 wint Heineken.

  • placeholder
    Programmatic / 3 July 2012 - 12:43

    Omzet alcoholvrij bier groeit

    Steeds meer bierdrinkers drinken alcoholvrij bier. Ruim een op de drie bierdrinkende Nederlanders drinkt wel eens alcoholvrij bier. In 2011 was dit nog ruim een kwart.

  • placeholder
    PR / 3 July 2012 - 8:59

    Albertien van der Hoeven directeur marketing en business development Wegener Digital

    Albertien van der Hoeven is benoemd tot directeur Marketing en Business Development bij Wegener Digital. Wegener Digital is de nieuwe entiteit onder Wegener Media die zich richt op het ontwikkelen en uitbouwen van online en mobile initiatieven.

  • placeholder
    PR / 2 July 2012 - 7:03

    Crisismanagement cruciaal voor communicatie-directeuren

    Onderzoek van Spencer Stuart toont aan dat bijna twee derde (65 procent) van de communicatiedirecteuren of chief communications officers (CCO's) wereldwijd, ervaring met crisismanagement als de sleutel tot succes ziet.

  • placeholder
    Interne communicatie / 26 June 2012 - 9:42

    Kioe Yap weg bij Conclusion

    Kioe Yap verlaat per 1 juli Conclusion.

  • placeholder
    Programmatic / 19 June 2012 - 9:40

    Erik Hoekstra nieuwe ceo van De Telefoongids

    VNU Media topman Erik Hoekstra (49, foto) wordt per 15 september 2012 de nieuwe ceo van De Telefoongids.

  • placeholder
    Digital transformation & tech / 15 June 2012 - 15:13

    Monique Opdam vertrekt bij ING

    Monique Opdam, directeur communicatie&PR, vertrekt bij ING Nederland per 1 augustus. Ze heeft nog geen nieuwe baan, maar ‘is wel met partijen in gesprek’.

  • placeholder
    Customer experience / 14 June 2012 - 15:23

    Van Speijk Innovatie Prijs naar EU1

  • placeholder
    Contentmarketing / 11 June 2012 - 12:41

    Ik ga nooit meer naar het SAN Gala

    Ik kreeg een mail van Jan Oldenburger, managing partner bij Roorda. Jan wil niet langer naar het SAN Gala. Lees waarom niet.

  • placeholder
    Digital transformation & tech / 11 June 2012 - 12:41

    Ik ga nooit meer naar het SAN Gala

    Ik kreeg een mail van Jan Oldenburger, managing partner bij Roorda. Jan wil niet langer naar het SAN Gala. Lees waarom niet.

  • placeholder
    Blog / 29 May 2012 - 9:59

    Inhaak dinsdag: Consument geïnteresseerd in duurzamere EK-gadgets

    Bijna zeventig procent (69 procent) van de Nederlanders zou het waarderen als hun supermarkt op een duurzamere manier EK-gadgets uit zou delen. Eenderde (32 procent) zou eerder bij een supermarkt sparen als deze een duurzamere EK-actie zou voeren. Dit blijkt uit onderzoek van GfK in opdracht van reclamesite Verse Reclame.

  • placeholder
    Media / 7 May 2012 - 13:35

    Adverteerders praten tegen lege banken

    Het vermoeden bestaat al langer: doordat iedereen zit te twitteren en facebooken voor de tv, verslapt de aandacht. En wie kijkt er dan nog naar reclame? Studenten Communicatiemanagement van de Hogeschool Utrecht gingen bij de kijkers thuis kijken. En concludeerden dat een deel van de reclamebestedingen op tv niet effectief meer is door de toename van multimedia.

  • placeholder
    Blog / 27 April 2012 - 10:32

    MOAwards genomineerden bekend gemaakt

    De MOA, dat tegenwoordig Center for Information Based Decision Making & Marketing Research heet, heeft vandaag de genomineerden voor de MOAwards 2012 bekend gemaakt.

  • placeholder
    PR / 27 April 2012 - 10:28

    MOAwards genomineerden bekend gemaakt

    De MOA, dat tegenwoordig Center for Information Based Decision Making & Marketing Research heet, heeft vandaag de genomineerden voor de MOAwards 2012 bekend gemaakt.

  • placeholder
    Media / 26 April 2012 - 20:08

    Merk C1000 verdwijnt nu echt

    Vanavond is bekend gemaakt dat de supermarktformule C1000 verdwijnt. De C1000-winkels die eerder door Jumbo waren gekocht gaan verder onder de Jumbo-formule.

  • placeholder
    Privacy / 24 April 2012 - 14:12

    Unilever wil dat we minder vaak douchen en minder warm wassen

  • placeholder
    Targeting & segmentatie / 24 April 2012 - 14:12

    Unilever wil dat we minder vaak douchen en minder warm wassen

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 90

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adfobase.nl
  • Adfoshop.nl
  • Marketing Intelligence
  • Communicatie Intelligence
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media