9 digital marketingtalenten ontvangen e-Academy certificaat: met een stevige basis klaar voor hun toekomstige carrière

De eerste 9 talenten van SCHAAL+ ronden deze maand het Digital Marketing Talent Development Programma af. Dit betekent dat zij na een intensief werk-leer programma van 1,5 jaar nu ‘T-shaped digital marketingprofessional’ genoemd mogen worden. Met werkervaring bij verschillende opdrachtgevers en actuele digitale marketingkennis en -vaardigheden op zak, hebben ze een stevige basis gelegd voor de rest van hun (digitale) marketingcarrière.

Als bekroning ontvangen de professionals uit handen van Thuiswinkel.org het e-Academy certificaat voor het vakgebied e-Marketing. Tijdens het Digital Marketing Talent Development Programma werkten de talenten voor verschillende opdrachtgevers, zoals Zilveren Kruis, Jumbo, PGGM, PON, ICS, Centraal Beheer, KRO-NCRV en Interpolis, aan digital marketingvraagstukken. Met de actuele kennis die zij opdeden via de masterclasses, intervisies en bootcamps & pressure cookers, werkten zij bij opdrachtgevers veelal in agile marketingteams aan diverse marketingprojecten, zowel conceptueel als uitvoerend. Na 1,5 jaar komt voor deze talenten een einde aan het SCHAAL+ programma.

Vincent Roders, Program Director Digital Marketing Programma: “Ik ben bijzonder trots om van dichtbij de ontwikkeling van deze talenten mee te hebben mogen maken. Niet alleen inhoudelijk, maar vooral op het persoonlijke vlak. Ik ben met 9 jonge digitale talenten begonnen en laat nu 1,5 jaar later 9 goede vrienden gaan.”

In september 2017 werd het Digital Marketing Programma door Thuiswinkel e-Academy beoordeeld als excellent. Thuiswinkel e-Academy certificeert hbo- en bedrijfsopleidingen op het gebied van e-Marketing, e-Commerce en e-Supply chain. De excellente beoordeling houdt in dat het Digital Talent Development Programma excellent aansluit bij de competenties en eindtermen van het vakgebied, oftewel dat de inhoud van het programma uitstekend aansluit bij de behoefte vanuit het e-commerce/digitale marketing werkveld.

Lydia van Toorn, Product Manager e-Academy: “Het Talent Development Programma van SCHAAL+ is een mooi voorbeeld van hoe de competenties ook gebruikt kunnen worden voor het vanaf scratch ontwikkelen van nieuwe leergangen. Wij vonden het vooral erg sterk dat het programma wordt vormgegeven met verschillende partijen uit het veld, zoals Beeckestijn Business School en zich kenmerkt door een sterke focus op data en customer relationship management. Daarnaast wordt veel aandacht geschonken aan tooling en talenten komen dan ook Google Certified uit de pijplijn. Al met al een mooi, breed programma waarmee jonge online marketing professionals ‘kant en klaar’ voor de markt worden afgeleverd!”

Over SCHAAL+  
SCHAAL+ is het zusje van SchaalX en werft, selecteert, ontwikkelt en begeleidt jong digitaal talent in digital marketing en user experience design. De twee Digital Talent Development Programma’s bieden recent afgestudeerde hbo’ers en wo’ers een combinatie van werken en masterclasses. In een periode van 1,5 jaar werken de talenten voor verschillende opdrachtgevers aan digital marketing of UX design vraagstukken. Daarnaast krijgen zij masterclasses van gerenommeerde bureaus over relevante online marketing en user experience design onderwerpen en wordt veel aandacht besteed aan de juiste vaardigheden, competenties en persoonlijk leiderschap om de digitalisering te begeleiden en om te gaan met de snelheid van verandering en toenemende complexiteit.  

Wil je meer weten over de Talent Development Programma's of over onze talenten? Bekijk dan www.schaalplus.nl

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →