Adlink houdt pop-up nog in stand

Online advertentienetwerk Adlink zegt voorlopig de pop-up advertentie te handhaven, in tegenstelling tot WebAds en MSN.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Wel werkt het bedrijf aan een alternatief dat in maart op de markt moet komen, schrijft Emerce.
Adlink vindt dat WebAds te vroeg is met het afwijzen van de pop-up en had liever gezien dat Webads met een alternatief was gekomen. Ook had het netwerk gehoopt dat er vanuit brancheorganisatie IAB een richtlijn was gekomen.

Adlink vindt het niet haar taak te bepalen of de pop-up al dan niet een goede vorm van adverteren is. ‘We horen van sommige uitgevers dat ze nog steeds willen werken met pop-ups. Terwijl anderen dat juist niet meer willen. Wij gaan dus niet oordelen wat goed of slecht is’, zegt groepsdirecteur Europa Arno Otto van Adlink.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie