Bakker Hillegom kiest voor iProspect

iProspect wordt ingeschakeld voor insights, SEO, PPC en conversie optimalisatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bakker Hillegom koos iProspect - onderdeel van Dentsu Aegis Network Netherlands - na een uitvoerige bureau-oriëntatie.

Bakker Hillegom is een Europese tuinspecialist die onlangs een ambitieuze digitaliseringsstrategie heeft ingezet.  In de eerste fase ligt de focus op kernmarkten in Zuid- en West-Europa, waaronder Nederland. In een later stadium is de rest van Europa aan de beurt.

Paul Geraeds, ceo van Bakker Hillegom: &;We werken in 19 Europese landen exclusief voor de eindconsument. Deze oriënteert zich steeds meer online. Hierdoor is het voor Bakker van belang om pan-Europees een online dominantie op search te hebben. iProspect heeft zowel de specifieke kennis als de tools in huis om dit voor ons in te vullen. Hierbij is het voor ons cruciaal dat er maar liefst 15 nationaliteiten binnen het kantoor in Amsterdam hebben, wat korte lijnen waarborgt.&;

Mark van Dijk, managing director iProspect: &;De tuinbranche heeft nog grote stappen te maken in e-commerce. De ambitie van Bakker Hillegom is dan ook groot. Door de samenwerking en het creëren van synergie tussen de verschillende disciplines willen we deze ambitie waarmaken en het meest optimale resultaat leveren.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie