Benjamens en Van Doorn beginnen BVD

Rob Benjamens en Jan Peter van Doorn, die vorige week verrassend opstapten uit de directie van adviesbureau Scan, beginnen een eigen consultancy, BVD genaamd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De initialen zijn identiek aan die van hun oude bureau, Benjamens Van Doorn Euro RSCG, maar betekenen iets anders: BVD, Brand Value Development by Benjamens VanDoorn. In de branche denkt men niet dat het reclamebureau BVD Euro RSCG gelukkig zal zijn over die naam van de nieuwe consultancy.

Rob Benjamens en Jan Peter van Doorn, die met veel fanfare bij het 25 jarige Scan werden binnengehaald per 1 oktober 2001, zeggen in goed overleg uiteen te zijn gegaan. Als redenen geven zij op ‘de cultuur en de economische omstandigheden. Het gevolg hiervan was, dat wij bij Scan niet de dingen konden doen, die we ons in augustus van het afgelopen jaar hadden voorgenomen.’ Het persbericht van Scan van vorige week maandag meldde dat cultuuraspect overigens niet. ‘Wij zijn vastbesloten om op het terrein van merkcommunicatie en de organisatie daarvan een rol te blijven spelen’, aldus het duo.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie