Businessvrouwen beginnen RockstarsOnly

Vandaag op Internationale Vrouwendag introduceren vier businessvrouwen uit de wereld van media en marketing RockstarsOnly

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De doelstelling van dit netwerk van ondernemers is 'samen de economie veranderen door compromisloos en passievol zakendoen'. De vrouwen van (The Life Changing Business Network) zijn Ingrid Tappin die zich personal business specialist en lifestyle expert noemt, Sabine Schoorl – business performance specialist, voorheen adjunct-directeur bij Heddes Bouw, Mylène Gordinou de Gouberville – personal branding specialist, presentatietrainer en NTR televisiepresentatrice en Hesther Jolly, storytelling specialist en communicatiemanager bij Discovery Networks.

De vier vrouwen vergelijken ondernemers met rockstars. Zij geloven dat succesvolle ondernemers de beste versie van zichzelf laten zien. RockstarsOnly introduceert daarom vijf nieuwe P’s in marketing en business: People, Passion, Personality, Purpose & Performance. Op basis van deze strategie willen zij een beweging in gang zetten 'die ondernemers in staat stelt levens te veranderen en daarmee de economie'. Volgens Tappin komt Nederland de crisis pas te boven als mensen zich gaan beseffen dat we in een 'betekeniseconomie' leven. 'In de oude economie ging het om het binnenhalen van de grote deals. Vandaag de dag moet je zelf 'een big deal' zijn. Imago en identiteit zijn één. Je kunt je niet meer verschuilen achter een gaaf logo. En de overheid gaat het ook niet regelen. Wie jij bent en waar je als ondernemer voor staat, is belangrijker dan ooit. En daarin zijn authenticiteit en betekenis maatgevend.'

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie