'Hoe lang een commercial moet zijn, is geheel aan de adverteerder.'
ACM gaat nu ‘nader verdiepend onderzoek uitvoeren’.
De ceo over het 'nieuwe' Stroom, de nieuwe categorie Mediacommerce en de integratie van M2|OC
Nieuwe uitgever Swipe Publishing richt zich op GenZ en A. De nieuwe eigenaren van Rumag zijn onbekend.
Qmusic blijft marktleider in het NMO Luisteronderzoek van juni.
De bureaus gaan vanaf vandaag samen en zetten in op de nieuwe categorie 'mediacommerce'. Samantha Catsburg wordt ceo.
Het mediamerk gaat verder zonder vaste hoofdredacteur. Managing director Louise van Nispen over alle veranderingen.
UPDATE Ster-baas Frank Volmer pleit voor een verandering in de basisspotlengte voor TVC's van 30 naar 20 seconden. Wat vindt de branche?
Volmer ziet verschillende voordelen: meer ruimte in reclameblok en prijsstijgingen beperken.
Dat blijkt uit de publicatie van het besluit van ACM om de overname nog niet goed te keuren.
Talpa moest vierde FM-kavel inleveren. Rechter noemt in tussenuitspraak het besluit van minister EZ onzorgvuldig.
NMO Print & Merken Monitor 2023-IV heeft voor het eerst bereikscijfers voor de digitale editie van dagbladen naast print.
Qmusic is marktleider in zowel de commerciële doelgroep als 13+. Het aandeel van 3FM stijgt.
Mediabedrijf bestond sinds de zomer van 2021
Grote sportevenementen stimuleren de groei.
Doel is om de groei in de tech- en creatieve sector te stimuleren.
Oprichters Kees Verbeek, Marinus Zoutendijk en ceo Willem-Albert Bol over de groei, het ondernemerschap, honorering en trouwe klanten.
Na zeven jaar wil hij zijn blik verruimen.
Na HBO Max voegt Ad Alliance ook SAVOD SkyShowtime toe.
GroupM slaat zes keer toe, dentsu vier keer.