Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Maarten Hafkamp

Lees meerLees minder
  • premium
    Media / 27 September 2023 - 20:24

    RTL blijft fors investeren in eigen titels, Videoland naar 1,3 miljoen betalende abonnees

    RTL presenteerde tijdens het Content Event de plannen voor dit nieuwe seizoen rond lineaire televisie en Videoland.

  • ANP
    Media / 26 September 2023 - 11:36

    Rob Stenders stopt als zendermanager Radio Veronica

    Audiohuis (Mediahuis) gaat op zoek naar een nieuwe zendermanager. Stenders blijft wel actief voor de zender als radiomaker.

  • Media / 26 September 2023 - 7:55

    Roularta Media Nederland neemt WPG Media over

    Happinez, Psychologie Magazine en Yoga by Happinez gaan mee, opinietitel Vrij Nederland niet.

  • ANP
    Media / 25 September 2023 - 20:28

    Adviescollege: minder publieke omroepen, reclame ook weer op online kanalen

    De NPO moet in de toekomst bestaan uit maximaal zes omroepverenigingen, staat in een rapport van het Adviescollege Publieke Omroep.

  • Nestlé
    Bureaus / 20 September 2023 - 13:23

    Nestlé in Europa naar WPP voor media

    Het account komt onder WPP OpenMind te vallen: een unit waarin de verschillende disciplines van de groep verenigd zijn.

  • premium
    Linda de Mol en Karin Swerink
    Media / 18 September 2023 - 17:04

    Linda is 20 jaar en verandert van koers: ‘We willen de solidariteit onder vrouwen versterken’

    Mobiel wordt uitgangspunt van het merk, de redactionele formule wordt aangescherpt. Thema van de jubileumcampagne: 'Elke keuze is goed.'

  • Credits: Marco Heyda
    Carriere / 18 September 2023 - 10:01

    Arno Otto vertrekt bij Talpa Network: 'Digitale transitie afgerond'

    Hij was Chief Transformation Officer bij Talpa Network.

  • Media / 11 September 2023 - 10:50

    Radio Veronica stopt met Rick van Velthuysen in de ochtend

    Van Velthuysen was pas sinds juni actief in de vroege ochtend.

  • Media / 6 September 2023 - 15:46

    Qmusic, Radio 10, NPO Radio 2 top-drie in commerciële doelgroep

    De laatste NMO luistercijfers voor de nieuwe FM-verdeling, van augustus 2023.

  • Media / 5 September 2023 - 8:48

    Netto bestedingen radio blijven stijgen

    De bestedingen aan audioreclame zijn in het eerste halfjaar van 2023 gestegen naar 105 miljoen euro, een groei van 4,4 procent.

  • premium
    Foto: Edwart Visser
    Media / 4 September 2023 - 10:09

    Het nieuwe kijkonderzoek: meer jongeren kijken en Talpa lijkt te profiteren

    Een nieuwe blik op kijktijd: welke nieuwe inzichten geeft het NMO-kijkonderzoek en wat zijn de implicaties? Een analyse van GroupM.

  • premium
    Robert Bernink, directeur radio DPG Media
    Media / 31 August 2023 - 10:12

    DPG Media begint met JOE op de FM: 'Er bleek voldoende ruimte voor nog een zender met classic hits'

    DPG Media komt vanaf middernacht met de nieuwe zender JOE op de FM naast DAB+ en online. Directeur radio Robert Bernink over de ambities.

  • Foto: ANP
    Media / 30 August 2023 - 11:20

    Netto bestedingen tv dalen met 4,3 procent, daling kijktijd en economische tegenwind

    Screenforce stelt de prognose voor heel 2023 bij en verwacht dat de markt dit jaar tussen de 4 en 6 procent gaat krimpen.

  • premium
    Media / 21 August 2023 - 16:33

    Zo ziet het nieuwe nationale kijkonderzoek eruit

    Nieuwe meters, een groter panel en breder kijkgedrag registreren: het nieuwe NMO Kijkonderzoek begint over een week.

  • premium
    Paul Römer
    ANP Kippa, Robin van Lonkhuijsen
    Media / 14 August 2023 - 7:30

    Paul Römer: 'Vanuit de doelstelling van de overheid was de FM-veiling een gigantische mislukking'

    Managing director radio en televisie Paul Römer over de nieuwe FM-frequentie van Radio 10 en een terugblik op de veiling.

  • Disney+-serie Only murders in the building
    Disney
    Media / 10 August 2023 - 13:07

    Disney+ dit najaar met advertentiemodel naar Europa, nog niet in Nederland

    Streamingdienst Disney+ biedt in meerdere Europese landen per november een abonnement met reclame. Nederland is nog niet zover.

  • Carriere / 13 September 2021 - 20:28

    Candid benoemt Edward Knol tot coo

    Knol komt van Born05 en gaat nauw samenwerken met ceo Ruud Wanck.

  • Bureaus / 8 September 2021 - 12:41

    Nestlé verlengt samenwerking met UM/Thrive

    Partijen gaan 2,5 jaar langer met elkaar door.

  • 123RF
    Media / 18 August 2021 - 14:44

    Weer grote streamingdienst naar Europa: SkyShowtime

    Comcast en ViacomCBS gaan samenwerken. SVoD-dienst ook naar Nederland.

  • 123rf.com
    Media / 4 May 2021 - 14:25

    Radiobestedingen stijgen in eerste kwartaal, digitaal groeit

    Voor het eerst rapporteert RAB de digitale bestedingen.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 529

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media