Centrum voor Marketing Analyses overgenomen door Millward Brown (WPP)

Het internationale marktonderzoeksbureau Millward Brown heeft het 100 procent belang in Centrum voor Marketing Analyses overgenomen van het management. Millward Brown maakt deel uit van de WPP groep, een van de grootste internationale bureaunetwerken in de marketing- en communicatiebranche.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De overname sluit aan op de strategie van Millward Brown om wereldwijd een volledig aanbod van diensten te kunnen bieden aan internationale en lokale klanten. Het bijna 40-jarige Centrum heeft deskundigheid in specifieke branches zoals FMCG, financiële dienstverlening, telecom, logistics & mail en energie.

Met de overname versterkt Millward Brown haar positie op de Nederlandse markt voor marktonderzoek. Centrum is niet alleen een van de grootste maar ook een van de sterkst groeiende spelers op deze markt.
De naam van het bureau is veranderd in Millward Brown / Centrum.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie