Maak je op voor hét customer experience event van 2019

Hoe kun je als professional jouw klant de juiste ervaring geven? Welke tools kunnen daarbij helpen? Kom naar Customer Experience in 1 Day!

Op donderdag 19 september 2019 staat hét Customer Experience event van het jaar weer voor de deur.

De volgende onderwerpen staan deze editie centraal:

  • Digitale CX
  • Marketing Technology
  • Branding
  • Customer Experience in B2B & B2C

Deze editie belooft weer een inspirerende dag te worden waarbij je kennis en ervaringen opdoet vanuit het vakgebied. Met doorlopende sessies, workshops en stand-up sessies tijdens de lunch.

Sessies uitgelicht

  • Keynote: What would a punk rock version of CX look and feel like? - Adrian Swinscoe
  • Data driven besturen en optimaliseren van je klantreizen - Jolien Nelemans & Tamara Mom (De Volksbank)
  • CX bij de Bijenkorf, continue optimalisatie van de klantbeleving! - Ankie Straathof (de Bijenkorf)
  • Mobile First binnen CX, wat betekent dit voor een verzekeraar? - Patrick Vroklage (FBTO)
  • Keynote: Artificial Intelligence en de CX professional, vriend of vijand? - Dr. Lotte Willemsen

Bekijk het volledige programma >

Praktische zaken

  • Datum: 19 september 2019
  • Tijd: 09:45 - 17:00 uur 
  • Locatie: Spant! in Bussum
  • Prijs: €345,-

Wie slim is, meldt zich nu al aan!

Als kennispartners mogen wij €50,- korting bieden op een ticket voor Customer Experience in 1 Day. Gebruik de code BBSCX50. Meld je aan >

Zien we je op 19 september?

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.