Dan Wagner (POWA): ‘Reclamesector verandert radicaal door onze nieuwe betaaltechnologie’ (MWC)

Op het Mobile World Congres zijn er veel startups die roepen dat ze ‘the next big thing’ zijn. Een startup die echter $76 miljoen dollar in haar eerste investeringsronde ophaalt valt echter wat meer op. Nieuwe mobiele technologie zal de reclame op zijn kop zetten, waardoor directe aankopen via een aantal visuele en audio media, waaronder reclameborden, winkeletalages, gedrukte advertenties, webpagina’s, televisie en zelfs radio, mogelijk gemaakt wordt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Powa Technologies wil met haar nieuwe platform PowaTag er voor zorgen  dat consumenten vanuit elk reclamemedium aankopen kunnen doen, of dit nu in de winkel, vanaf een scherm of vanuit een audiofeed is. Na één enkele scan en een goedkeuring is de aankoop gedaan. PowaTag biedt deze gemotiveerde consumenten de mogelijkheid om met één tik op het scherm van een smartphone direct aankopen te doen, een bestelling te plaatsen of te doneren aan het goede doel in die ene enkele, belangrijke seconde.

Dan Wagner (CEO Powa Technologies): Voor de allereerste keer kunnen bedrijven nu direct Return On Investment krijgen op reclamedragers zoals reclameborden en krantenadvertenties. Merken kunnen een proliferatie van manieren creëren die zij kunnen gebruiken om hun relatie met de klant te verbeteren.  Onze technologie zal tevens de manier waarop merken met hun klanten communiceren geheel doen veranderen. Terwijl klanten profiteren van het praktische overal en altijd aankopen kunnen doen, is de relatie als het ware tweerichtingsverkeer waarbij het merk waardevolle informatie over de voorkeuren van een klant en winkelgewoonten kan verzamelen. Hierdoor is in de toekomst een beter gerichte en gepersonaliseerde relatie mogelijk. Wij zijn van mening dat dit de toekomst is van de echte meerkanaals retail en reclame, waarmee wij retailers en bedrijven de mogelijkheid bieden intelligente gegevens te verzamelen over hun klanten, producten en aanbiedingen; helpen marketingcampagnes te ontwikkelen en het bereik van het verkooppunt verder uit te breiden dan de traditionele en niet-traditionele reclamekanalen.”

                       

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie