Database Wegener DM voor P&G

Procter & Gamble (P&G) heeft Wegener Direct Marketing aangesteld voor de ontwikkeling van zijn centrale consumentendatabase voor de West-Europese regio.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze moet een stevige basis vormen voor pan-Europese en nationale campagnes. West-Europa telt 385 miljoen consumenten. De nieuwe, centrale databank zal zestien landen dekken: België, Nederland, Groot-Brittannië, Ierland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Spanje, Portugal, Italië, Griekenland, Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken.
De verzamelde consumentengegevens zullen betrekking hebben op producten uit P&G’s portfolio. De gegevens worden niet meer per land verzameld, maar internationaal. Deze integratie verbetert niet enkel de efficiëntie, maar biedt ook nieuwe opties voor nationale en pan-Europese campagnes, verwacht het concern.

Wegener Direct Marketing werd gekozen na een uitgebreid aanbestedingsproces.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie