Datacollectie voor Summo definitief gestaakt

De datacollectie voor het Summo wordt, zoals al eerder verwacht, definitief per 1 juli as. gestaakt. Hiertoe is tijdens een extra vergadering, begin deze week, besloten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In een stemming gingen PMA, BVA, VNU, Elsevier BI, Quote Media, Veronica,

ANWB en Audax met het voorstel tot beëindiging akkoord. De

vertegenwoordigers van TTG, Management Scope, PCM en Weekbladpers stemden

tegen.

Tijdens een eerdere Summo-ledenvergadering was al duidelijk, dat een

meerderheid van de leden wil wachten totdat het nieuwe JIC NOM (Nationaal

Onderzoek Multimedia) daadwerkelijk van start gaat, naar verwachting per

januari 2002. Volgens Summo-directeur Costa Tchaoussoglou zou dat de kans

vergroten dat de markt het minimaal tot begin 2003 zonder actuele

bereiksgegevens van printmedia moet stellen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie