Drie Nederlandse nominaties EFSP

Nederland heeft drie nominaties binnengehaald voor de EFSP (European Federation of Sales Promotion) Best of Europe Sales Promotion Awards: voor Grolsch, Amsterdam Airport Schiphol en de Hema.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De drie zijn: Grolsch Beugeltafel (Grolsch/DraftWorldwide) in categorie Beverage Alcoholic, Strandlakenactie See Buy Fly (Amsterdam Airport Schiphol/Eigen Fabrikaat), Retail en Hema Helden Festijn, (Hema, co-productie van Dechesne & Boertje Beweegt Mensen/Marc van Laere Producties en Made in Mind) in de categorie Trade + Salesforce. Een internationale jury in Parijs heeft in totaal 41 cases genomineerd, die in aanmerking komen voor een bronzen, zilveren of gouden EFSP Award. Tevens is de Grand Prix winnaar (voor de beste Europese sales promotion actie) gekozen. De meeste nominaties werden door Groot-Brittannië (11) binnengehaald, gevolgd door Spanje (8). Binnenkort wordt bekend gemaakt waar de EFSP uitreiking dit jaar wordt gehouden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie