FBTO ontdekt dat mensen anders zijn dan gedacht

Indie maakt een nieuwe FBTO-campagne waarin de verzekeraar letterlijk aan klanten meldt: 'Zeg jij het maar.'

Ondanks alle beschikbare bronnen van data kent een verzekeraar zijn klanten niet zo goed als zijzelf. Daarom biedt FBTO mensen de mogelijkheid om zelf hun ideale verzekering samen te stellen.

Indie heeft dit tot leven gebracht in de nieuwe campagne. In een serie van verschillende tv-commercials van ieder 20 seconden wordt aangetoond dat mensen soms anders blijken te zijn dan je op het eerste oog had verwacht. En dat keuzes het beste door klanten zelf gemaakt kunnen worden.

'Dus zeg jij het maar', zegt FBTO letterlijk; 'wil je een woon-, reis-, auto- of zorgverzekering met een specifieke aanvullende module? Of juist niet? Jij kiest.'

De nieuwe campagne is vanaf 1 november te zien op tv en online. In de week daarop ook te horen op radio.

 

 

Oma

Opa Henk

Riskmanager

Supermarkt

 
 
 

Wereldreiziger

Credits
Creative agency: INDIE Amsterdam
FBTO: Taco van den Elskamp, Henny Atsma, Henderika Friso 
Production company: Halal 
Director:  Johan Kramer
Producer: Judith Engels
D.O.P.: Ton Peters
Editor: Kevin Whelan
Muziek/geluid: Audentity, Guido Maat
Grading: MPC
Online/logo animatie: Darlings Postproduction
Local production: Soulkitchen/Portugal

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie