Hertz rolt lowbudget-merk Thrifty verder uit in Nederland

Thrifty is volgens het autoverhuurbedrijf ‘een perfecte aanvulling op het premium merk Hertz’.

Tot nu toe kunnen autohuurders alleen nog in Amsterdam, Rotterdam en de Nederlandse luchthavens terecht voor de lowbudget-rental Thrifty, maar binnenkort kunnen zij terecht bij 30 locaties van Hertz in Nederland. Later dit kwartaal volgen België en Luxemburg. Thrifty richt zich voornamelijk op de vrijetijdsmarkt, getuige ook het beeld op de website van Thrifty van een jong gezin dat eropuit is getrokken in de natuur: ‘Thrifty gooit niet met geld maar met tijd voor uw kinderen.’

Hertz over het lowbudget-merk: ‘Thrifty Autoverhuur biedt een basis assortiment van voertuigen die maximaal 9 maanden oud zijn, met 100 kilometers vrij per dag en wordt gekenmerkt door een zeer scherpe en heldere prijs-kwaliteit verhouding. Thrifty Is toegankelijk via internet waarbij vooruitbetalen mogelijk is.’ Henk van den Helder, general manager Hertz Benelux, zegt dat Thrifty een ‘perfecte aanvulling’ blijkt te zijn op het premium merk Hertz.

In Amsterdam is het lokale autoverhuurbedrijf Nedcars benoemd tot agent voor het merk Thrifty en Hertz zoekt voor beide merken verder naar nieuwe lokale partners.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie