JWT Amsterdam benoemt 4 creative directors

Bert Kerkhof & Ivar van den Hove en Maarten Vrouwes & Friso Ludenhoff zijn benoemd tot creative directors bij JWT Amsterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De vier benoemde creative directors rapporteren aan Bas Korsten, executive creative director bij JWT.


V.l.n.r. Bert Kerkhof, Ivar van den Hove, Maarten Vrouwes en Friso Ludenhoff

Korsten noemt deze stap voor de vier een logische stap in hun ontwikkeling. Ook zegt hij: ‘De kwaliteit van het werk waar ze voor staan, moet de norm zijn binnen JWT Amsterdam. En moet de groei die het bureau doormaakt ook kwalitatief hoogstaand maken.’

Bert Kerkhof en Ivar van den Hove stapten vier maanden geleden over van TBWA\Neboko naar JWT Amsterdam. De Nationale-Nederlanden campagne &;Verkocht&; is van hun hand.

Maarten Vrouwes en Friso Ludenhoff kwamen anderhalf jaar geleden over van FHV BBDO, en maakten werk voor KitKat - &;Have a seat&; en de Sire-campagne &;Psychisch ziek&;.

Sinds eind 2012 voerde Korsten de creatieve directie over JWT Amsterdam in zijn eentje, terwijl hij daarnaast verantwoordelijk is voor onder meer strategie.

Dom Nash en Esin Cittone gaan verder als Senior Team binnen het bureau.

Evenals nieuwe aanwinsten Thomas Reinhold en Tibor van Ginkel, die bij Selmore prijswinnend werk maakten voor Bavaria waaronder de films met Hugh Hefner en Charlie Sheen.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie