#MIE20: Hoe groeide Corendon uit tot een leading brand?

Onder andere door een ambitieuze strategie en gevalideerde cijfers uit marktonderzoek door onderzoeksbureau Markteffect

Maar ook door out of the box te denken, razendsnelle besluiten en emotie.

Met de bekende marketing activaties (een Boeing 747 in de tuin van het Corendon hotel, sponsoring van veldrijden en de spotjes van Cor en Don) bouw je een sterk merk, maar hoe speel je tegelijkertijd in op de customer journey én voldoe je aan een torenhoge serviceverwachting?

Bestel nu je ticket met code ADFORMATIE en ontvang €20,- korting. Je betaalt slechts €129,50! Ga naar www.mie.nl/tickets om je code direct te verzilveren.
#MIE20

Kom naar de lezing van Corendon op het MIE!

Corné Hoogendoorn (Marketing Directeur, Corendon) vertelt je op 5 februari 2020 tijdens het MIE alles over de definitie van het merk Corendon, hoe je service laat aansluiten bij het brein van de consument en hoe zij samen met onderzoeksbureau Markteffect de ontzettend belangrijke positie van marktonderzoek binnen de organisatie inkleden.
Een inspirerend en leerzaam verhaal van een ambitieuze marketeer!

Bestel nu je ticket met code ADFORMATIE en ontvang €20,- korting. Je betaalt slechts €129,50! Klik hier om je code direct te verzilveren.

www.mie.nl #MIE20 #marketing #insights #analytics #CorneHoogendoorn #Markteffect #corendon

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.