Pepsico lanceert Mojito-versie van 7UP

De frisdrankfabrikant: '7UP Mojito Free is ontwikkeld om de smaak en het gevoel van de zomer te vangen, door een verfrissende combinatie van citroen, limoen en munt.'

7UP komt met een zomerse, suikervrije variant op de bekende lemon-lime smaak: 7UP Mojito Free. De frisdrank wordt neergezet als &;ultieme zomerdrank&; en is - in tegenstelling tot de die we kennen - suiker-, calorie- en alcoholvrij. Nederland heeft de primeur en is het eerste West-Europese land waar 7UP Mojito Free verkrijgbaar is.

Dive into Freshness 
Om de lancering kracht bij te zetten, komt Pepsico met een (&;multichannel&;) campagne onder de naam &;Dive into Freshness&;. Pepsico: &;Deze campagne brengt vanaf dit voorjaar het summer in a bottle-gevoel optimaal tot uiting, met de verfrissende elementen van citroen, limoen en munt. 7UP Mojito Free is landelijk verkrijgbaar in 0,5- en 1,5 literflessen.

Summer on Demand activatie
Op vrijdag 4 maart 2016 kon iedereen in Amsterdam 7UP® Mojito Free proeven in passende setting - een zomers strand in een transparante truck (zie beeld). Door de tekst ‘’SUMMERONDEMAND” in hoofdletters, gevolgd door de eigen locatie, naar het gratis telefoonnummer 1008 te sms’en, konden geïnteresseerden de Summer on Demand Truck bestellen. (Concept en uitvoering: Tosti Creative)

Op wordt nog geen gewag gemaakt van de lancering.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie