Postkantoren BV geeft korting op merken

Postkantoren BV heeft in samenwerking met Loyalty Profs een concept ontwikkeld om het InfoCenter van de Postkantoren meer onder de aandacht te brengen van de bezoekers. Vanaf 8 augustus kan elke klant van Postkantoren het voordeelboekje ‘Prijsknallers’ meenemen uit het InfoCenter.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dit boekje bevat zes vouchers met aanbiedingen van onder andere Wehkamp, Veronica Magazine, Yves Rocher en Kijkshop en geeft recht op meer dan 100 euro korting. Het InfoCenter bestaat uit twee foldermolens in het Postkantoor waar de klant allerlei informatie kan vinden. De actie is bedoeld om mensen wat meer naar dat InfoCenter te trekken, zegt Claire Hallewas, project manager content bij LoyaltyProfs.

In de maanden augustus, september en oktober staat het boekje ‘Prijsknallers’ in een oplage van 500.000 op een prominente plaats in de foldermolens van 325 Postkantoren verspreid over heel Nederland.
Loyalty Profs is een dochteronderneming van TPG Post en marktleider in loyaliteitsconcepten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie