Review Gillette media-account

Gillette houdt een review van het 408 miljoen dollar tellende wereldwijde media-account voor het eerst in meer dan tien jaar. De huidige bureaus OMD en Universal McCann doen mee aan de competitie, evenals MindShare.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens het concern is MindShare in de pitch betrokken vanwege haar ‘langlopende relatie met creatief zusterbureau Ogilvy & Mather’. OMD behandelt Gillette in Europa en Noord-Amerika, Universal doet de rest van de wereld. Volgens een woordvoerder van het bedrijf is het geen formele review, maar een interne ronde langs de mediabureaus, aldus Marketing Week. In het derde kwartaal van dit jaar moet er een beslissing vallen. De mediapitch heeft geen invloed op het reclameaccount. BBDO Worldwide, O&M, McCann-Erickson en Lowe zijn Gillette’s creatieve bureaus.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie