Steam wint zes Creative Excellence Awards

Steam heeft afgelopen week zes Creative Excellence Awards gewonnen in de Verenigde Staten, inclusief de categorie overall Grand Prize.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

 De Creative Excellence Awards 2013 is de Amerikaanse variant van de Nederlandse Magneet, met bekroningen voor het beste werk in arbeidsmarktcommunicatie wereldwijd.

Bekroningen voor Steam zijn er in de volgende subcategorieën:

Print Media: 1e plaats Defensie voor ‘DEF magazines’ 

Social Media Marketing: 1e plaats Defensie voor ‘Infanterie-campagne en 2e plaats UMC Utrecht met ‘Naai je vriend een oor aan’

Best Multimedia Campaign: 2e plaats Defensie voor ‘Infanterie-campagne’

Mobile Marketing: 2e plaats Luchtverkeersleiding Nederland voor ‘Take Control of the Tower’

En de overall prijs, voor het beste werk van alle categorieën, de Grand Prize 2013 voor Defensie voor ‘Infanterie-campagne’

Zie voor de volledige lijst winnaars .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie