TMF en Bacardi Nederland samen tegen alcoholgebruik jongeren

TMF komt in september met een programma waarin jongeren tussen de 16 en 20 jaar worden gewezen op het feit dat overmatig drankgebruik niet cool is.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

VJ Nikkie Plessen gaat 3 maanden lang iedere week jongeren bezoeken die een gezellige avond uit of een leuk feestje hebben verpest door overmatig alcoholgebruik. Nikkie geeft deze jongere de kans om hiervoor zijn/haar excuses aan te bieden. Het programma wordt in samenwerking met Bacardi Nederland gemaakt.

Menno Wagenaar, VP Head of MTV & TMF: 'TMF vindt het net als Bacardi van groot belang dat jongeren zich realiseren dat overmatig alcoholgebruik slecht is voor hun gezondheid. Wij zullen dit op zijn TMF's produceren, dus zeker niet belerend maar op een voor jongeren relevante en entertainende wijze.'

Anne Marie Touw, Social Responsibility & Corporate Communications Bacardi Nederland: 'Bacardi maakt net als de overheid onderscheid tussen verantwoord alcoholgebruik - dat in een positieve levensstijl past - en alcoholmisbruik, dat moet worden bestreden. En ziet het als haar verantwoordelijkheid om consumenten te informeren over verantwoorde alcoholconsumptie.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie