TPG Post hoofdsponsor Carré

Koninklijke TPG Post is voor de komende vier jaar hoofdsponsor van het Koninklijk Theater Carré.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Carré kan hiermee ook in de toekomst zijn programmering op een optimale manier aan het publiek blijven aanbieden, andersom biedt het TPG Post een podium voor relatiemanagement. Harry Koorstra, directievoorzitter TPG Post: ‘We hebben het besluit tot sponsoring genomen vanuit zakelijke en marketingstrategische overwegingen. Wij bevinden ons in een continue veranderende en steeds competitieve markt. Het opbouwen van goodwill wordt een steeds belangrijker aspect van het zaken doen en relatiebeheer speelt hierbij een belangrijke rol. Het partnership met Carré sluit perfect aan bij die behoefte.’ Eerder werd bekend dat TPG minimaal vijf jaar lang het Wereldvoedselprogramma (WFP) van de Verenigde Naties gaat sponsoren. Het postbedrijf geeft niet alleen geld, maar stelt ook mensen, kennis en systemen ter beschikking in de strijd tegen de honger.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie