Albert Heijn opent biologische pop-up store

De supermarktketen wil met de pop-up store zijn biologische marktpropositie onderstrepen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vandaag opent – in de Spaarndammerstraat, Amsterdam - een biologische pop-up store waarin het gehele biologische assortiment wordt gepresenteerd. Met 1200 producten is het assortiment het afgelopen jaar verdubbeld en biedt Albert Heijn klanten een ‘biologische keuze’ van alledaagse boodschappen tot bijzondere producten.

Bio pop-up store
De pop-up store wordt feestelijk geopend door Adriaan Thierry, directeur omni-channel marketing & format Ahold, en Gert-Jan Kos, bio-boer van het eerste biologische kolenbedrijf dat aan Albert Heijn leverde. Tijdens de opening worden symbolisch 850 bio-winkels geopend om te laten zien dat klanten voor hun biologische boodschappen bij iedere Albert Heijn-winkel terecht kunnen.

In de pop-up store vinden deze week iedere dag activiteiten plaats: er wordt een speciale klantenavond georganiseerd, biologische boeren vertellen over hun producten, bloggers koken hun favoriete bio-recept en op tweede paasdag kunnen kinderen uit de buurt eitjes komen zoeken in de winkel.

Biologisch op het menu
Consumenten kiezen volgens Albert Heijn steeds vaker voor biologisch. Om die keuze voor het publiek eenvoudiger te maken, introduceerde Albert Heijn begin januari en werd het assortiment biologisch fors uitgebreid.

Volgende week start Albert Heijn een landelijke campagne die benadrukt dat biologisch toegankelijk is voor iedereen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie