Brandwonden Stichting wint 'golden camera'

De tv-commercial van de Nederlandse Brandwonden Stichting heeft de eerste prijs gewonnen bij het US International Film and Video Festival.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de categorie 'Non-profit organisaties' werd de televisiespot van de Brandwonden Stichting als beste beoordeeld en kreeg daarom afgelopen zaterdag de 'Golden camera' uitgereikt.

De commercial werd in oktober 2003 op de Nederlandse zenders getoond. Het was de eerste tv-commercial van de Brandwonden Stichting. De commercial werd intern bedacht en gemaakt.

De spot toont de gezichten van vier opvallende mensen (tatoeage, haardracht, piercing) en eindigt met iemand die in het gezicht verbrand is. In beeld verschijnt de tekst 'Opvallen? Is niet voor iedereen een keuze!' De Brandwonden Stichting vraag hiermee aandacht voor haar werk. Daarnaast wordt meer begrip en respect van de maatschappij gevraagd voor mensen met brandwonden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie