Coca Cola's waardenblog

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Coca-Cola voert deze week een fascinerend experiment uit, meldt Briskmagazine op zijn website. Het bedrijf probeert via een wereldwijd employee blog zijn cultuur beschreven te krijgen.De 55.000 werknemers van het concern is gevraagd deze week via de corporate blog hun visie te geven op de waarden van het bedrijf. Daartoe kwamen vorig jaar 150 topmanagers kwamen bijeen. Ze kwamen tot zeven waarden die Coca-Cola's cultuur vormen: Leiderschap, Passie, Integriteit, Verantwoordelijkheidsgevoel, Samenwerking, Innovatie en Kwaliteit.

De worldblog staat een week lang open. Elke dag staat een waarde centraal. Zeven waarden, zeven dagen. De blog staat 24 uur per dag open, zodat elke werknemer, waar ook ter wereld, in alle rust zijn verhaal kan vertellen. Voor het volledige verhaal, zie Ideetje voor communicatiegenoten?(met dank aan Tonie van Ringelestein)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie