Defensie domineert Magneten SJP

De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) heeft drie gouden, twee zilveren en negen gewone magneten uitgereikt, ten opzichte van vijf zilver en geen goud vorig jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De jury onder leiding van Talmon Kochheim gaf goud voor de commercial van NS Reizigers (Steam Advertising), en voor printuitingen van de Koninklijke Landmacht (Ara) en Defensie Werving & Selectie (de PersoneelZaak). Zilver ging ook naar print van wederom Defensie Werving & Selectie (de PersoneelZaak) en Koninklijke Landmacht (D’Arcy). Van de veertien bekroningen kwamen er maar liefst acht in handen van de diverse onderdelen van Defensie. “Zij zijn serieus met arbeidsmarktcommunicatie bezig”, luidt de verklaring, “en hebben al vroeg de noodzaak ingezien van het bouwen aan een goed werkgeversmerk.”

De SJP/CrossPoints Recruitment Brand 2001 werd tevens gewonnen door de Koninklijke Landmacht. Andere genomineerden waren Pink Elephant, KPMG en het Academisch Ziekenhuis Rotterdam.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie