Endemol start business unit Branded Content

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

heeft met ingang van 1 september jl. een nieuwe business unit 'Lab by Endemol'. Dit bedrijfsonderdeel zet zich neer als partner voor merken. Lab by Endemol ontwikkelt, produceert en vermarkt content, waarbij de marketing- en communicatiedoelstellingen van merken centraal staan.

De oprichting van Lab by Endemol past bij de ambities van Endemol Nederland in de sterk veranderende media-industrie. Commercieel directeur Dick van der Graaf: "Door de opkomst van digitale media en de voortgaande fragmentatie, constateren wij dat adverteerders op zoek zijn naar nieuwe, inventieve manieren om hun doelgroep te bereiken. Met Lab by Endemol bieden wij daar oplossingen voor."

Wie meer wil weten leest het of - geheel in stijl - smst LAB naar 4695 en ontvangt de link naar het via e-mail.

Over een jaar of tien is het overgrote deel van de content 'branded'. Content wordt dan betaald door de consument en die content heeft een herkomst, een merk dat het heeft gemaakt (of heeft laten maken). En die content wordt van zeer hoge kwaliteit en daar willen we graag voor betalen. Endemol ziet dit in en anticipeert nu al op deze ontwikkelingen. Goede zet wat mij betreft.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie