Met deze posting neem ik na bijna vier jaar afscheid van Molblog. Belangrijkste reden is mijn ambitie om vanuit uitvalbasis Sydney internationaal te gaan opereren, en daar hoort op dit moment focus bij. Héél véél focus.
Wie communiceert van mens tot mens weet dat een goed gesprek pas tot stand kan komen, als je goed naar elkaar luistert.
Op donderdag 21 september organiseert Elsevier Congressen een congres met als titel: 'brand innovation, wat is de toekomst van uw merk?' Met cases, visie en debat draagt dit congres bij aan de volgende stap in merkevolutie. Het congres staat die dag onder leiding van Leo van Sister, met de praktijk van Bacardi, T-Mobile en Postbank aangevuld met visies van Saatchi & Saatchi, Mens&Merk en Mountview.
Amerikaanse merken zijn inmiddels ruim aanwezig op MySpace. Welke Nederlandse merken volgen in onze variant, in Hyves?
Afgelopen woensdag heb ik het Marketing Colloquium 'Dare to be different, forced to be different' in het Belgische Gent bezocht waarvan hieronder een verslag.