Ikea kiest Anomaly voor wereldwijde campagnes duurzaamheid

Anomaly wint na pitch die werd geleid vanuit Amsterdam.

Ikea Group was op zoek naar een vooruitstrevende partner voor de ontwikkeling van een ​​wereldwijd campagneplatform voor b2b- en b2c-communicatie, gericht op duurzaamheid. Gesprekken met bureaus begonnen in februari dit jaar.

Engin Celikbas, ceo en partner, van Anomaly Amsterdam, zegt 'echt geïnspireerd' te zijn 'door Ikea's inzet om een ​​beter leven voor de vele te creëren'. Fabian Berglund, creatief director, vult aan: 'Om te werken voor het bedrijf dat het begrip democratisch ontwerp heeft uitgevonden is niet alleen een geweldig kans voor Anomaly, voor mij als Zweed is het een droom die uitkomt.'

Claudia Willvonseder, Global Marketing en Communicatie Manager Ikea Group. 'Met Anomaly kiezen voor voor een creatieve partner die een geïntegreerde aanpak brengt in ons wereldwijde en lokale communicatiewerk.'

Anomaly zal gedurende in ieder geval drie jaar nauw samenwerken met de wereldwijde en regionale Ikea marketingteams die zich bezighouden met het thema duurzaamheid.

Eerder dit jaar ging het wereldwijde media-account ter waarde van 400 miljoen euro al naar GroupM and Dentsu Aegis.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie