KPN reorganiseert marketingtak

KPN wil onderdelen van de divisies marketing, strategie en innovatie verder integreren en versimpelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dit betekent ook een verandering voor de marketingdirecteursrol en daarom is ‘in goed overleg’ met Muriel Arts besloten dat zij het bedrijf per 1 september verlaat. Dat zegt -woordvoerder Simone Boitelle in antwoord op vragen van Adformatie over het vertrek van Arts, sinds 1 juni vorig jaar directeur marketing consumentendivisie bij KPN. Arts, die rapporteert aan rvb-lid Baptiest Coopmans, is verantwoordelijk voor het vaste net, mobiel, internet en tv. De zakelijke divisie valt niet onder haar verantwoordelijkheid.

Per 1 juli is ook Marianne Herweijer weg bij KPN. Zij was sinds augustus 2006 manager communicatie KPN Consumentenmarkt. Er is nog geen definitieve nieuwe invulling voor de marketingafdeling. Sinds zijn komst eind 2006 bij KPN is Coopmans bezig met een reorganisatie binnen de divisie consumentenmarkt, die deel uitmaakt van een KPN-brede herstructurering.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie