Leo Burnett fuseert specialistische units

Leo Burnett Worldwide gaat internationaal al zijn actiemarketing-, digitale en databasemarketingbureaus samenvoegen in een nieuw netwerk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens Leo Burnett-ceo Steve Gatfield, geciteerd door Adweek, worden geen ontslagen verwacht als gevolg van de oprichting van het nieuwe bureaunetwerk, iLeo genaamd. ‘Die diensten vullen elkaar steeds meer aan, we hopen in feite te groeien als gevolg van de samenwerking, niet te krimpen. Er is sprake van efficiencyverbetering, maar niet van een substantiële.’ Gatfield zei dat als antwoord op de vraag of de fusie het gevolg was van de recente overname van Bcom3 door het Franse Publicis.

De fusie raakt Leo Burnett-bureaus in 27 landen. Bant Green, voorheen vp en global director of digital communications bij Leo Burnett, is benoemd tot regiodirecteur voor onder meer Europa van iLeo.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie