Oostenrijks Toeristenburo en Natuurmonumenten samen in 1 campagne

Buro Benk bedacht de joint promotie.

In de campagne worden  7 wandelgebieden in Oostenrijk onder de aandacht gebracht bij de achterban van Natuurmonumenten.

Het is tamelijk uniek dat Natuurmonumenten wandelpaden buiten Nederland aanprijst. De samenwerking is in de vorm van een barter. Natuurmonumenten stelt zijn kanalen ter beschikking aan het Oostenrijks Toeristenburo, in ruil hiervoor krijgt de stichting exposure in onder andere de nieuwsbrieven van het toeristenburo.

Bastiaan Krips, oprichter Buro Benk: ‘We hebben de doelgroep natuurgenieters en wandelaars centraal gesteld. Voor ons een logische stap om Natuurmonumenten met hun grote, wandelende achterban te benaderen. De natuurliefhebber maakt kans op 1 van de 7 wandelvakanties in Oostenrijk.’

Karin van Dam, marketingmanager Oostenrijks Toeristenburo: ‘Onderscheidend en relevant om de indrukwekkende natuur in Oostenrijk qua doelgroep te koppelen aan Natuurmonumenten met Wanderlust. Een mooie manier om de 7 wandelgebieden Karinthië, Kitzbühel, Oost-Tirol, Ötztal, Schladming-Dachstein, Vorarlberg en Zillertal onder de aandacht van wandelend Nederland te brengen.’

De campagne werd vorige week gestart en duurt tot 31 mei.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie