Posteractie Tell Me

Telecomaanbieder Tell Me start een landelijke posteractie. Komende week valt op ruim één miljoen adressen in Nederland een folder van de nieuwe communicatiewinkel in de bus.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Wanneer de ontvangers de raamposter uit deze folder voor het raam van hun huis of auto hangen maken zij kans op maximaal 1000 belminuten via het nieuwe Tell Me-netwerk. Waarmee volgens de telecomaanbieder ‘tussen de 5 en 70 procent voordeliger kan worden gebeld via de vaste telefoon’.

Komende week gaan promotieteams van Tell Me op pad om de prijzen uit te reiken. Zij bellen willekeurig aan bij de posterplakkers en laten de winnaars kiezen uit vijf verschillende enveloppen. In deze enveloppen zitten cheques ter waarde van respectievelijk 1000, 500, 250, 100 en 50 belminuten. De winnaars kunnen alleen gebruik maken van hun prijs als zij gratis, zonder verdere verplichtingen abonnee worden van het Tell Me Netwerk.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie