Reclamecampagne Stichting Fiets!: korte autoritten inperken

Stichting Fiets! start dit voorjaar een landelijke reclamecampagne op radio en met posters om het fietsen van en naar het werk te stimuleren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met het thema:"Wat is jouw smoes om niet naar je werk te fietsen?", hoopt de overkoepelende organisatie van fietsfabrikanten, importeurs en detaillisten vele korte verplaatsingen met de auto terug te dringen.

Laatste cijfers van het CBS laten zien dat de gemiddelde afstand voor woon-
werkverkeer niet meer dan 6 kilometers
bedraagt. Dat is volgens Stichting Fiets! een perfecte fietsafstand, zo’n 20 minuten).
De genoemde moet ervoor zorgen dat de fiets meer
gebruikt gaat worden in het woon-werkverkeer. Iedere Nederlander weet
dat hij best wat vaker op de fiets naar zijn werk zou kunnen gaan.
Want er is, beweert de organisatie, altijd een excuus of smoes te bedenken om in de auto te stappen. In de campagne zijn deze
‘smoesen’ vertaald naar woorden als ventielvrees, pedaalpaniek en
belbibbers.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie