Responsverwerker breekt met Twofoldmedia na ruzie

Didoc Data Services, een responsverwerkingsbedrijf dat al sinds anderhalf jaar betrokken is bij Twofoldmedia, heeft per direct met deze ‘marktplaats voor niet-reguliere mediaplaatsingen’ gebroken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Didoc-directeur Meindert Verschuur stuurde adverteerders en uitgevers gisteren een brief, waarin men meldt de dienstverlening inzake Twofoldmedia te staken, ‘als gevolg van het wegvallen van vertrouwen in het bedrijf en haar meest recente bewindvoerders’. Verschuur zegt voor diverse geleverde diensten nog zo’n 40.000 euro van Twofold tegoed te hebben. Als de nieuwe Twofold-leiding (voormalig directeur Piet-Hein van Aalst stapte onlangs over naar Schreiner & van Bokkel) niet betaalt, dan overweegt hij juridische stappen.

Twofold-directeur Frank van Oirschot is echter niet van plan te betalen. ‘Er waren nogal wat problemen met de kwaliteit van de responsverwerking door Didoc. Tot tweemaal toe hebben we gezegd dat het beter moest. Daar reageerde Verschuur dan op met de opmerking ‘Op Schiphol raken ook wel eens wat koffers kwijt’. En over dat geld: Zij hebben de respons vooraf overschat en daar dure systemen voor gebouwd.’

Volgens Van Oirschot brengt de breuk met Didoc het voortbestaan van Twofoldmedia niet in gevaar. ‘Het proces loopt naar verwachting probleemloos door, omdat we al met andere partners bezig waren.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie