Restyling en uitbreiding programmering The Box

The Box heeft een facelift ondergaan. Vandaag introduceert de interactieve muziekzender een nieuw logo, een nieuwe zendervormgeving, een vernieuwde website en een aangepaste programmering.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Die aanpassingen zijn volgens The Box - onderdeel van het Duitse Viva Media AG - nodig 'om adequaat te kunnen reageren op de veranderende muziekzendermarkt' en 'om een nog prominentere positie op die markt te kunnen innemen'. Speerpunt van de verandering is de oprichting van wat de zender noemt drie muzikaal georiënteerde lifestyleplatforms, thema-avonden op basis van muziekgenres onder de naam Urbanvibes (R&B, Hiphop), Onthe Roxx (Rock, Alternative) en Rhytmnation (Dance). Op termijn zullen aan deze thema-avonden op tv cd releases, internetsites, events, doelgroepgerichte programma's en merchandiselijnen worden gekoppeld. De nieuwe huisstijl manifesteert zich verder in nieuwe bumpers, leaders, idents en promo's. Om de facelift bekend te maken wordt een door het Amsterdamse bureau Mercuryseven ontwikkelde campagne gestart. Deze bestaat uit advertenties in bladen als BreakOut!, Hitkrant, Free, BG Magazine en Power Unlimited. Voorts start een radiocampagne op ID&T Radio en Sky Radio, een bannercampagne op jongerensites en worden zo'n 250.000 sms-berichten verstuurd via Hotsms.nl. In september start een vervolgcampagne.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie