Scarlet kan klantenstroom niet aan

Klanten van provider Scarlet, bekend van de grote reclamecampagne met Beau van Erven Dorens in onderbroek, ondervinden veel hinder bij het omzetten van hun abonnementen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zo worden oude telefoonverbindingen afgesloten zonder dat Scarlet de diensten kan overnemen, zijn helpdesks onbereikbaar en laten monteurs maanden op zich wachten, zo meldt Het Parool. Het pakket dat Van Erven Dorens in de tv-reclames aanbiedt, klinkt aanlokkelijk. Tegen een schappelijk bedrag supersnel internetten, vast- en mobiel bellen en in de nabije toekomst komt daar ook nog eens digitale televisie bij.

Sinds de grootschalige mediacampagne lopen de aanvragen bij Scarlet storm. Hoeveel dat er precies zijn, wil woordvoerster Sandra Otten van Scarlet in verband met de concurrentie niet zeggen, 'maar we zijn zeer tevreden'.

De Consumentenbond heeft sinds januari al tachtig meldingen over Scarlet ontvangen. Pauline van den Brandhof van de bond noemt tachtig klachten een 'buitengewoon hoog' aantal.

Edwin van de Haar, woordvoerder van de Opta: ‘Nieuwelingen op de markt hebben het altijd moeilijk, maar Scarlet bestaat al heel wat langer dan de nieuwste campagne en had deze problemen best kunnen voorzien.'

Volgens De Telegraaf groeit bij nieuwe Scarlet-abonnees ondertussen het onbegrip voor de reclamecampagne met Van Erven Dorens. ‘Ik dacht dat wanneer Beau als maatschappijkritisch persoon vertrouwen heeft in Scarlet, ik dat ook wel zou mogen hebben. Maar blijkbaar heb ik me in hem vergist’, zegt één van hem in de ochtendkrant.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie