SuperHeroes New York maakt campagne voor ‘de Netflix voor apps’

De introductiecampagne viert volgens de makers de efficiëntie.

Er zijn te veel apps en dat is lastig, meent softwaremaker MacPaw. Daarom komt het met een  alles-in-1 service. Setapp moet het antwoord zijn ‘op de immer uitdijende Mac App Store’. Voor tien dollar per maand krijgen gebruikers toegang tot ruim 60 van de ‘beste MacOS-apps’. Conusmenten hoeven dan niet meer op zoek naar de beste apps en worden ook niet langer lastiggevallen door advertenties en upgrades, aldus de softwaremaker.

SuperHeroes New York is verantwoordelijk voor de introductiecampagne waarin volgens de makers de efficiëntie wordt gevierd.

‘Sequential storytelling’

De campagne is mede gebaseerd op het nieuwe door SuperHeroes ontwikkelde SuperClose model. Via ‘sequential storytelling’ wordt in een lanceringscampagne getarget op taken en doelgroepsegmenten. Hiertoe is een reeks materialen ontwikkeld, van bumpers en social posts, tot 30s films en een productdemofilm. Drie voorbeelden  van de uitingen:

Birdhouse fail ad:

Clever fishermen ad:

Setapp Introduction video:

Credits:

Managing Director: Rob Zuurbier

Executive Creative Director: Rogier Vijverberg

Creative Director: Niek Eijsbouts, Hunter Fine

Creatives: Ola Syse, Elliot Stewart-Franzen

Graphic Designer: Long Wu

Account Lead: Beth Irvin

Agency Producers: Severien Jansen, Yumi Yamsuan

Production Company: Good Engine Media

Executive Producer: Andrew Garland

Line Producer: Myriam Schroeter

Directed by: Pete Marquis & Jamie McCelland

D.O.P.: Eric Ulbrich

Editors: Christ Teibert, Huy Nguyen

VFX: Huy Nguyen

Sound design: Silver Sound

Klant: MacPaw

Verantwoordelijk bij MacPaw: Yaroslav Stepanenko, Julia Petryk, Olga Ku

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie