Telegraaf trekt stekker uit Hyves Mobile

TMG verwachtte veel van Hyves Mobile, maar het had naar schatting maar ongeveer 5000 klanten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dat meldt het Financieele Dagblad. In oktober 2010 dat het sociale netwerk in samenwerking met T-Mobile in mobiele telefonie stapte. De propositie was dat Hyves-gebruikers gratis met elkaar konden bellen en sms’en. Hyves sprak destijds de verwachting uit dat die mogelijkheid tot gratis bellen met andere gebruikers van Hyves genoeg mensen zou overhalen om over te stappen naar Hyves Mobile. Een woordvoerder destijds: ‘Door op het netwerk duidelijk aan te geven wie er bellen met Hyvesmobile, gaan gebruikers elkaar stimuleren om ook over te stappen.’ Het abonnement van 8,75 euro per maand bood gebruikers onbeperkt toegang tot mobiel internet.

Het aanbod was . Marktonderzoeksbureau Telecompaper maakt de inschatting dat Hyves eind maart nog maar 5000 klanten had.

TMG legde eind 2010 43,7 miljoen euro neer voor Hyves. Het doel achter de aankoop was om de internetactiviteiten te versterken. In een in februari van dit jaar zei Marc de Vries, directeur van Hyves, dat het bedrijf nog steeds jong en springlevend is en dat het personeelsbestand bovendien nog altijd groeide.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie