Telfort gaat van start met voordeel

Het nieuwe Telfort is vorige week van start gegaan. Onder het motto ‘goed voor mekaar’ biedt Telfort klanten - consumenten én bedrijven – vooral voordeel. Zo is het bellen naar de eigen voicemail binnen Nederland gratis en hoeft niemand aansluitkosten te betalen. Prepay-klanten bellen bij elk gesprek binnen Nederland elke derde minuut gratis.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ton aan de Stegge, algemeen directeur van Telfort, zegt: ‘Mobiele telefonie is een gewoon product geworden - en zo moet je er ook mee omgaan. De meeste klanten willen gewoon bellen en sms-en. Ze zitten niet te wachten op nieuwe technologische snufjes. Daarin gaan wij na onze verzelfstandiging ook niet overhaast investeren. Wel investeren we in een goed aanbod en aantrekkelijke tarieven voor onze klanten. Zoals gratis bellen naar je eigen voicemail. En geen aansluitkosten. Dat zijn de voordelen waarop de gemiddelde Nederlander zit te wachten. Op die mentaliteit spelen we met onze campagnes in - altijd met een knipoog natuurlijk.’

De start van het nieuwe Telfort is het gevolg van de verzelfstandiging na de overname door Greenfield Capital Partners.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie