Unox introduceert Borrelworst middels televisiecampagne

In de nieuwe commercial van Unox (TBWA\NEBOKO) herinneren we ons hoe het ook alweer was als je ouders een feestje gaven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Iets waar elk klein kind doorheen moet: je ouders geven ’s avonds een borrel en jij moet naar bed.

In de nieuwe Unox-commercial waarin een product wordt geïntroduceerd - Unox Borrelworst - wordt de kleine Max keer op keer door zijn moeder naar boven gestuurd. Maar hij geeft niet op.

Credits
Merk: Unox
Verantwoordelijk bij klant (Unilever B.V.): Aleks Fiege, Martijn Morsink, Bibianne Roetert
Bureau: TBWA\NEBOKO
Concept: Bas Engels, Yacco Vijn, Bart Heijboer
Copy: Bas Engels, Bart Heijboer
Art: Yacco Vijn
Account: Gert Jan Timmer, Robert Volten
Productiemij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismael ter Heuvel

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie